JN 03/2021
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
KLASA: 406-01/21-02/9
URBROJ: 2129-12-01-21-3
Imotski, 23.12.2021. godine
Javni naručitelj Centar za socijalnu skrb 23. prosinca 2021. godine objavljuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
Sukladno članku 12. i članku 15. Zakona o javnoj nabavi (,,Narodne novine” br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (Jednostavnu nabavu) naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave se provodi sukladno članku 3. i članku 12. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, radova i usluga, KLASA: 011-02/20-01/2, URBROJ:2129-12-01-20-1 od 15.05.2020. godine.
- NAZIV JAVNOG NARUČITELJA
Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski, OIB: 63946108971
- OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je pružanje usluge zaštite osoba i imovine sukladno priloženom Troškovniku
- TROŠKOVNIK
Troškovnik i ponudbeni list nalazi se u prilogu.
- EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE
JN 03/2021
- PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE
80.100,00 bez PDV-a
- KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Najniža cijena
- NAČIN IZVRŠENJA
S odabranim ponuditeljem sklopit će se ugovor o izvođenju usluga.
- MJESTO IZVRŠENJA
Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski
- ROK TRAJANJA UGOVORA
1 (jedna) godina od dana sklapanja ugovora.
- ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Krajnji rok za dostavu ponuda je do 29.12.2021. godine u 12.00 sati bez obzira na vrstu dostave
- NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponuda se dostavlja poštom u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja.
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
BRUNA BUŠIĆA 6, 21260 IMOTSKI
JEDNOSTAVNA NABAVA – Ponuda za pružanje usluge zaštite osoba i imovine
ev.broj: JN 03/2021
„NE OTVARATI“
Na omotnici mora biti naznačen naziv i adresa ponuditelja
ILI
E mailom: korisnik030@mdomsp.hr ; anamarija.loncar@socskrb.hr
- SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
- Popunjen ponudbeni list i troškovnik
- Specifikacija troškova
- Reference
- CIJENA PONUDE
U cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja. Cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena bez ponude PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om u ponudbenom listu.
Ponuditelj mora u troškovniku predmeta nabave nuditi jedinične i ukupne cijene na način kako je to određeno u ponudbenom troškovniku.
Cijena je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
- ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude iznosi 30 dana od dana otvaranja ponuda.
- OTVARANJE PONUDA
Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati najkasnije tri (3) dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.
- OBVEZNI RAZLOZI ISKLJUČENJA
- Izrečena pravomoćna presuda za jedno ili više kaznenih djela gospodarskom subjektu ili osobi ovlaštenoj za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta navedenih u članku 251. Zakona o javnoj nabavi.
- Ako gospodarski subjekt pri dostavi dokumentacije dostavi lažne podatke. Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu koju daje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
- OBAVIJEST O REZULTATIMA
Obavijest o odabiru ili neodabiru ponude Naručitelj će dostaviti svakom od ponuditelja na dokaziv način u roku od 15 dana od isteka roka za dostavu ponuda – putem elektronske pošte.
Na Obavijest o odabiru ili o poništenju postupka nabave nije dopuštena žalba..
- OBJAVA POZIVA NA INTERNETSKIM STRANICAMA
Poziv na dostavu ponuda objavljen je na internetskoj stranici naručitelja dana 23.12.2021. godine
- KONTAKT OSOBA
Osoba ovlaštena za provedbu postupka jednostavne nabave:
Anamarija Lončar, Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski
e-mail: anamarija.loncar@socskrb.hr, tel. 091/2100221
Anamarija Lončar,
prof. psihologije