JN 02/2020
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
KLASA: 406-01/20-02/7
URBROJ: 2129-12-01-20-3
Imotski, 30.11.2020. godine
Javni naručitelj Centar za socijalnu skrb 30. studenog 2020. godine objavljuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
Sukladno članku 12. i članku 15. Zakona o javnoj nabavi (,,Narodne novine” br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (Jednostavnu nabavu) naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave se provodi sukladno članku 3. i članku 13. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, radova i usluga, KLASA: 011-02/20-01/2, URBROJ: 2129-12-01-20-1 od 15.05.2020. godine.
1. NAZIV JAVNOG NARUČITELJA
Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski, OIB: 63946108971
2. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je uklanjanje građevine javne namjene „Laurića škole“
3. TROŠKOVNIK
Troškovnik i projekt uklanjanja građevine nalazi se u prilogu.
4. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE
JN 02/2020
5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE
Najviše do 187.150,00 kuna bez PDV-a
6. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Najniža cijena
7. NAČIN IZVRŠENJA
S odabranim ponuditeljem sklopit će se ugovor o nabavi traženih usluga.
8. MJESTO IZVRŠENJA
Kralja Tomislava 19, 21260 Imotski
9. ROK IZVRŠENJA
30 dana od dana uvođenja u posao.
10. ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Krajnji rok za dostavu ponuda je do 07.12.2020. godine u 12:00 sati.
11. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponuda se dostavlja poštom u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja.
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
BRUNA BUŠIĆA 6, 21260 IMOTSKI
Ponuda za radove uklanjanja građevine javne namjene „Laurića škole“
ev. broj JN 02/2020
„NE OTVARATI“
Na omotnici mora biti naznačen naziv i adresa ponuditelja.
ILI
E-mailom:
korisnik030@mdomsp.hr
anamarija.loncar@socskrb.hr
12. SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
- Popunjen ponudbeni list i troškovnik
- Ispravu o upisu u sudski (trgovački) ili obrtni registar
- Potvrda Ministarstva financija – Porezne uprave
13. CIJENA PONUDE
U cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja. Cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena bez ponude PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om u ponudbenom listu.
Ponuditelj mora u troškovniku predmeta nabave nuditi jedinične ii ukupne cijene na način kako je to određeno u ponudbenom troškovniku.
Cijena je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
14. ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude iznosi 30 dana od dana otvaranja ponuda.
15. OTVARANJE PONUDA
Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati najkasnije tri (3) dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.
16. OBAVIJEST O REZULTATIMA
Obavijest o odabiru ili neodabiru ponude Naručitelj će dostaviti svakom od ponuditelja na dokaziv način u roku od 15 dana od isteka roka za dostavu ponuda – putem elektronske pošte.
Na Obavijest o odabiru ili o poništenju postupka nabave nije dopuštena žalba.
17. KONTAKT OSOBA
Osoba ovlaštena za provedbu postupka jednostavne nabave:
Anamarija Lončar, Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6., 21260 Imotski e-mail: anamarija.loncar@socskrb.hr, tel. 021/670-533.
Anamarija Lončar, prof. psihologije
PRILOZI: