JN 03/2020
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
KLASA: 406-01/20-02/11
URBROJ: 2129-12-01-20-3
Imotski, 24. prosinca 2020. godine
Javni naručitelj Centar za socijalnu skrb 24. prosinca 2020. godine objavljuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
Sukladno članku 12. i članku 15. Zakona o javnoj nabavi (,,Narodne novine” br. 120/16) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a (Jednostavnu nabavu) naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave se provodi sukladno članku 3. i članku 12. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, radova i usluga, KLASA: 011-02/20-01/2, URBROJ:2129-12-01-20-1 od 15. svibnja 2020. godine.
1. NAZIV JAVNOG NARUČITELJA
Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski, OIB:63946108971
2. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je pružanje usluge zaštite osoba i imovine sukladno priloženom Troškovniku.
3. TROŠKOVNIK
Troškovnik i ponudbeni list nalazi se u prilogu.
4. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE
JN 03/2020
5. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE
76.000,00 HRK bez PDV-a
6. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Najniža cijena
7. NAČIN IZVRŠENJA
S odabranim ponuditeljem sklopit će se ugovor o izvođenju usluga.
8. MJESTO IZVRŠENJA
Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski
9. ROK TRAJANJA UGOVORA
1 (jedna) godina od dana sklapanja ugovora.
10. ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Krajnji rok za dostavu ponuda je do 29.12.2020. godine u 12.00 sati bez obzira na vrstu dostave.
11. NAČIN DOSTAVLJANJA PONUDA
Ponuda se dostavlja poštom u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja.
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB IMOTSKI
BRUNA BUŠIĆA 6, 21260 IMOTSKI
JEDNOSTAVNA NABAVA – Ponuda za pružanje usluge zaštite osoba i imovine
ev. broj: JN 03/2020
„NE OTVARATI“
Na omotnici mora biti naznačen naziv i adresa ponuditelja.
ILI
E mailom:
korisnik030@mdomsp.hr
anamarija.loncar@socskrb.hr
11. SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
- Popunjen ponudbeni list i troškovnik
- Specifikacija troškova
- Reference
12. CIJENA PONUDE
U cijenu ponude bez PDV-a uračunavaju se svi troškovi i popusti ponuditelja. Cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom: cijena bez ponude PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om u ponudbenom listu.
Ponuditelj mora u troškovniku predmeta nabave nuditi jedinične i ukupne cijene na način kako je to određeno u ponudbenom troškovniku.
Cijena je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
13. ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude iznosi 30 dana od dana otvaranja ponuda.
14. OTVARANJE PONUDA
Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati najkasnije tri (3) dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.
15. OBVEZNI RAZLOZI ISKLJUČENJA
- Izrečena pravomoćna presuda za jedno ili više kaznenih djela gospodarskom subjektu ili osobi ovlaštenoj za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta navedenih u članku 251. Zakona o javnoj nabavi.
- Ako gospodarski subjekt pri dostavi dokumentacije dostavi lažne podatke. Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu koju daje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
16. OBAVIJEST O REZULTATIMA
Obavijest o odabiru ili neodabiru ponude Naručitelj će dostaviti svakom od ponuditelja na dokaziv način u roku od 15 dana od isteka roka za dostavu ponuda – putem elektronske pošte.
Na Obavijest o odabiru ili o poništenju postupka nabave nije dopuštena žalba.
17. OBJAVA POZIVA NA INTERNETSKIM STRANICAMA
Poziv na dostavu ponuda objavljen je na internetskoj stranici naručitelja dana 24. prosinca 2020. godine.
18. KONTAKT OSOBA
Osoba ovlaštena za provedbu postupka jednostavne nabave:
Anamarija Lončar, Centar za socijalnu skrb Imotski, Bruna Bušića 6, 21260 Imotski e- mail: anamarija.loncar@socskrb.hr, tel. 091/2100-221.
Anamarija Lončar, prof. psihologije
PRILOZI: